Veel gestelde vragen
Heb je vragen, bel of mail ons gerust!
Mail: info@samsalon.nl
Bel: 0252-529095
Voor afspraak/vragen over je behandeling in de salon.
Bereikbaarheid: zie openingstijden onderaan de pagina.
Webshop
Vragen of opmerkingen over je bestelling?
E-mail: webshop@sam-salon.nl
Als je met de navigatie komt brengt deze je achter de winkelstraat. Loop dus even om naar voren toe in de winkel straat. (Hoofdstraat)
Je kan ons vinden naast de telefoon winkel, tegenover de chocolaterie pierre & plein met de pomp.
In de webshop hebben wij gekozen voor de meest online gebruikte betaalmethode in Nederland: IDEAL
Heb je hier vragen over neem dan contact met ons op via webshop@sam-salon.nl
Wij bieden nog geen bezorg mogelijkheden aan via onze webshop. Wij proberen dit in de toekomst mogelijk te maken.
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Voor meer informatie hier over ga je naar onze Retourbeleid
Wil je een bestelling annuleren? Stuur ons zo snel mogelijk een mail naar webshop@sam-salon.nl en wij zullen dit in orde maken. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.
Wil je jouw gemaakte afspraak annuleren?
Dit kan 24 uur van te voren.
Heb je een grote behandeling zoals een kleur? Graag 48 uur van te voren.
Heb je een bevestiging ontvangen per mail? Dan kan je jouw afspraak 24 uur van te voren annuleren via de link in de mail. Lukt dit niet? Bel dan naar de salon 0252-529095
Annuleer je jouw afspraak niet op tijd (24 of 48 uur van te voren), dan worden de gemaakte kosten in rekening gebracht. Dit is 50% van de geplande behandeling.
Dit geld ook als je niet bent komen opdagen. In alle gevallen word je afspraak op no-show gezet en worden ze door berekend.
Bij het verzetten van de afspraak die niet 24 uur van te voren is geannuleerd, worden er geen uitzondering gemaakt.
Wij kunnen gaten in onze agenda niet last minute nog aanvullen. Kosten worden gemaakt en personeel wat er staat voor jou moet worden door betaald.
Wij hopen dat de ernst hier van begrepen word, en graag voorkomen wij dit 🙂
Niet tevreden over een product dat je in onze webshop hebt gekocht? We lossen het samen op!
mail ons en deel jouw klacht. We gaan samen kijken wat we er aan kunnen doen.
E-mail: webshop@sam-salon.nl
Zit er na je behandeling iets toch niet lekker?
Kom dan binnen 2 weken even terug! Zorg er voor dat je even naar de salon belt, zodat wij genoeg tijd voor jou kunnen uitplannen om het goed op te lossen.
Heb je een klacht, vraag of een opmerking over een behandeling in de salon?
Dan kun je ons dat laten weten via info@samsalon.nl
Zit er na je behandeling iets toch niet lekker?
Algemene voorwaarden zijn bepalingen die schriftelijk zijn vastgelegd. Daarin wordt van alles geregeld over een overeenkomst. De bepalingen in de voorwaarden gaan over de garantie, aansprakelijkheid, bedenkingstermijnen of bijvoorbeeld klachtenregeling.
Onze Algemene Voorwaarden vind je hier.
Wat gebeurd er met de ingevulde gegevens?
Alles over jouw privacy vind je hier.